Seram!! Kemunculan Lembaga Misteri Di Tanah Suci Akhirnya Terjawab.. Ramai Yang Tidak Menyangka Perkara Begini Berlaku

No Comments
Seram!! Kemunculan Lembaga Misteri Di Tanah Suci Akhirnya Terjawab.. Ramai Yang Tidak Menyangka Perkara macam ni berlaku!

Sesuatu yang diselubungi misteri mungkin kadang-kadang menjadi lumrah kepada insan-insan yang dipilih mahupun sebaliknya.







Foto ini terakam ketika sepasang jemaah wanita seperti gambar di entri blog ini, mula merakamkan detik-detik keemasan berada di tanah haram, Makkah Al-Mukarromah.


Semasa kejadian, kedua-dua jemaah tidaklah terlalu menarik perhatian jemaah-jemaah lain namun saat mereka menyalin semula foto yang telah dirakam, setelah diaamati dan diteliti berlaku kejutan yang tidak disangka-sangka.


Terlihat suatu kelibat merupai lelaki berjubah hitam berselendang di belakang mereka tanpa mereka sedari dan merasai kehadirannya semasa pengambilan gambar itu terakam.


Walaupun sudah lebih 5 tahun (sekitar 2010) kejadian misteri ini masih menyelubungi kedua-dua jemaah tersebut (yang dirahsiakan identitinya bagi menjamin kerahsiaan).


Salah seorang rakan jemaah wanita yang terlibat berkata;

Foto ini diberi oleh seorang rakan saya. Photo ini diambil semasa ahli keluarga mereka mengerjakan umrah. Katanya semasa photo tersebut diambil, tiada imej lelaki berjubah hitam dan berselendang putih tersebut.


KLIK PADA GAMBAR UNTUK PAPARAN LEBIH BESAR & JELAS









Tetapi bila pulang ke Malaysia barulah mereka perasan akan adanya imej lelaki tu. Kesian kedua-dua jemaah wanita dalam foto ni, ketakutan sampai demam-demam.


Persoalannya, siapa lelaki berjubah hitam tu? Dari mana asalnya dan bagaimana dia muncul? Sekali pandang, memang ada kegerunannya. Namun hakikatnya ia tetap tetamu Allah. Dia tetap hamba Allah…


Oleh itu kita sentiasalah beristighfar, kerana kita bukan sahaja makhluk terpilih, namun kita jua hamba Allah yang diwakilkan menjadi khalifah di muka bumi ini. Selayaknya, kita hanya wajib takut dan bertakwa kepada Allah. Kita jua perlu memakmurkan alam ini dari sebarang kerosakan dan jua fitnah. Wallahu'alam bissawab.





SUMBER: queachmad.com

back to top